04-08-09

Det är faktiskt inte regn idag, inte heller solsken.
Vaknade av mig själv klockan 8 och var jättepigg. Lika snabbt som jag tänkte tanken att jag skulle såtupp och bege mig ut i skog och mark för att gå en promenad så somnade jag om. Vaknade sedan av mitt alarm på mobilen, 11.00. Ibland börjar jag tro att mitt liv går ut på att sova haha. Känns som jag sover hela tiden. Jobb, sov, jobb, sova.... Snart kommer jag bara sova för då är jobbet över (buhuuu). Kommer verkligen sakna alla där, personalen alltså.

Har börjat på min sista månad med jobb nu, det är blandade känslor. Dels känns det skönt att se ett slut på mitt pendlande, samtidigt känns det sorgligt att inte ha någon självklar syssla till hösten. Visst, jag har sökt kurser och lite jobb men det är ändå ingenting jag verkligen känner för. Måste sätta mig ner och solla bland mina viljor och se vilken som är mest relevant att sätta tänderna i nu.

Igår var jag i Uddevalla, på min lediga dag. Jag och Jennifer hade en riktig nyttodag. Först åkte vi till Uddevalla "city" och fixade hennes pass, för hon ska till Thailand den tössongen. Sedan åkte vi till en Thairestaurang och käkade buffé. Jag älskar buffe, mums. Efter att vi ätit oss mätta och belåtna så begav vi oss ut mot torp, där va vi inte ensama precis...
Jag köpte bara fyra stycken ramar och massa mat. Föresten, de e ganska kul att handla mat..Det tyckte dock inte Jennifer (fick jag veta efteråt) hahaha.

Nu är det dags att värma mat från igår för att sedan gå ner en trappa och göra mig iordning. Sedan är det dags att sätta sig i bilen för att köra till jobbet. 40 minuter tar min resa, till jobbet och sedan 40 minuter hem igen. Ska svänga inom syster också på vägen hem sedan. Mediciner och USB minne.

Föresten, måste berätta en sak till... Igår gjorde jag iordnng min och pappas toa som är på nedervåningen. Mysig den blev, dock tyckte pappa att den blevl lite tjejig tror jag. Synd, jag hängde ju faktiskt upp hans favorit handduk bara för att han skulle bli glad. Kanske ska byta ut de rosa detaljerna och hjärtanen. Men nej, det får han göra.

Ha en underbardag så hörs vi snart igen, då ska jag dela med mig av en skrivning jag gjorde för några veckor sen..    // Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback