Lata dagar på bryggan är de bästa dagarna


Idag var jag och min Emma i Fjällbacka. Vi började dagen med korv på ackes, den smakade lika gott som alltid. Efter en korv på bryggan så la vi oss ned och bara latade oss. Sedan fick vi spring i benen och bestämde oss för att åka till Uddevalla för att göra några ärenden. Är man lite äldre än tidigare så måste man göra ärenden ibland. Så vi åkte till Uddevalla där vi spenderade några timmar.
Spontana dagar är de bästa dagarna.

Föresten, Emma blev jätteglad för mitt hemmagjorda kort där jag satt bokmärken och glitterspray på. Hon älskar min pyssliga sida hahaha.

Jag försökte mig på att börja blogga på blogspot.com (vilket inlägget nedan sa) men jag gav upp efter 10 sekunder. Jag kommer inte ens in på sidan, kanske bättre lycka imorgon hoppas :)

Idag fick jag äntligen ringt till jobbet angående ledigheten på måndag, det gick bra som tur var. Så det blir Stockholm på måndag, jag längtar så det pirrar i benen =). KUNGEN HÄR KOMMER JAG!!!

Ha det bäst underbaringar, jag saknar min lilla prins <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback