Sunshine

Solen skiner idag men det finns moln på himlen som stör skenet från att vara konstant ner mot jorden. Vaknade klockan 10 idag och skuttade ur sängen. Idag är en dag som min energinivå är på max. Jag sov 10 timmar inatt, 13 natten innan dess och 12 natten innan dess. Kanske att jag fått tillbaka min energi igen, hoppas detta håller i sig. Livet blir så mycket roligare om man har energi att göra slut på. Måste snart ringa mitt jobb, i hopp om att kunna bli ledig på måndag.

Sandra skickade igår och frågade om jag ville följa med henne till Stockholm!!!! DET ÄR KLART ATT JAG VILL...
Tänk om jag ser någon kändis, tänk om jag hittar min drömkavaj, tänk om jag ser kungen, tänk om...jag får skoskav på stockholms lyxigaste gata. Hoppas min chef kan ge mig ledigt. Om inte får jag väl få influensan eller nått tråkigt. (moahaha).

Snart ska jag ta på mig mina älsklingsshorts och mitt stora linne. Det är dags att ta en promenad i det lite knasiga vädret. Sedan kanske åka ner och besöka mitt födelsedagsbarn Emma, eller ja hon är ju faktiskt 1 dag äldre än 16 idag.

Föresten, kan man bli kär i en dialekt?

Sköt om er ♥


Kommentarer
Postat av: Jensa

Man ser alltid en massa kändisar när man drar till huvudstaden..

Iaf om man letar lite..

Jag brukar va på "kändisjakt"

NK är ett säkert kort..

Hoppas du får ledigt vännen..

Sköt om dig.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback