Var tid har sin charm



Jag kommer ihåg hur mycket jag längtade efter värmen, och sanden mellan tårna.
Jag kommer ihåg hur mycket jag längtade efter att mingla mellan krogarna i baraben.
Jag kommer ihåg hur mycket jag längtade efter att få mina första fräknar på näsan.

Nu kommer jag ihåg hur underbart det var när frosten låg tät på marken eller när snöflingorna träffade min lilla nästipp.
Nu kommer jag ihåg hur underbar min älskade Peakjacka är trotts att den får mig att se fem storlekar bredare ut än vad jag är.
Nu kommer jag ihåg hur mysiga mina vinterkängor är eller jul på liseberg.



Kommentarer
Postat av: Jensa

Så sant.. Var tid har sin charm.. Men sommaren är väl kortast..?? :(

Postat av: Anonym

Ja Sommaren är helt klart kortast =/

2009-08-13 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback