11.22

Ibland kan man tröttna på läget och bara drömma sig bort. Ibland kan man tröttna på folket runt en och bara önska dig några andra. Ibland känner man en ilska i kroppen över hur folk beter sig. Ibland bara man älskar allting, precis så som det är.

Just idag är en dag som jag nog skulle vilja sova någon timma längre på, en dag då inga kläder sitter fint, en dag då jag önskade att mitt hår var mycket längre, men allra mest en dag då jag visste att jag skulle få träffa dig.
Efter ungefär 27 samtal fick jag tag i dig, det var med svag röst jag hörde dig säga jag är sjuk, har 40 graders feber. Ibland blir man rädd för sig själv, hur fan kunde jag inte lista ut att det var så? Eller, varför skulle jag egentligen ens tänka tanken?

Idag är det party med massa bra tjejer, kommer bli så himla mysigt och roligt. En från mitt jobb kommer också och festar loss på Karnevalen. Nu längtar jag tills 18 då alla kommer att komma. Jag älskar att ha planen för kvällen uppskriven.
Ikväll blir det nog svart klänning med nitar, blanka leggins, höga svarta skor samt svart pajljettväska. Som smycken får det bli några färgglada armband och blommor runt handlederna. Ikväll är det party och mina fötter ska få veta att jag älskar att dansa.
Ha en fin kväll allihopa. Ni är guld!
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback