= )

Solen skiner och jag är glaaad, glaaaad, glaaad!
Vaknade upp med min solstråle bredvid mig och det är den underbaraste känslan jag vet. :)
Idag blir det jobb för fjärde dagen i rad nu, härligt med pengar. Undra vad jag ska göra med alla förmögenheter jag kommer över i sommar haha! 12-21 står det på schemat idag, så kom och köp (dock inte efter 20,45 för då hatar jag er). Ibland vaknar man med ett leende på läpparna, det är precis vad jag gjort idag. När D åkt hem så stack jag ut på en cykeltur, men efter en liten bit upptäckte jag att däcken hade dåligt med luft så jag cyklade flera kilometer med däck utan luft, det gick ganska trögt! Nu är det snart dags för frukost på balkongen eller altanen. Lär mig aldrig vad som är vad.

Igår spenderade jag tiden efter jobbet med Sandra, vi myste och åt pizza. Vid 23 fick jag nattligt besök och jag somnade i en trygg famn, ännu en kväll :).

Inatt sover jag i Strömstad så vi hörs imorgon eller ännu längre fram. Ha det bra. Simma lugnt, // Sara

(det handlade inte om en kille i förra inlägget, bara så alla vet :)  )

Kommentarer
Postat av: Jensa

Vi ses på jobbet.. Det är vi som jobbar sent.. :D

Postat av: Jennifer

hahaha, fan vad jag känner igen det där med "kom inte 21.45 för då hatar jag er". De som kommer o ska köpa sista kvarten har man alltid lust att skjuta!

2009-07-02 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback