= )

Igår var det Karneval i Grebbestad, vilket party det blev.
Dagen började med att jag sov ut, tills jag vakande av mig själv. Sedan åt jag en god frukost, med innehåll av jordgubbar, mjölk och flingor. Vid 15 tiden åkte jag till Rabbalshede för att hämta Michaela vid tåget, där träffade jag även på min faster med familj. Regndroppar började falla från himlen och mitt hopp om sol försvann med det samma. Men ju närmare mitt hus vi kom, ju finare var himlen och ju tydligare skymtade vi solen. Vid 17 kom min andra gäst, Emma <3. Vi började kalasa och hade det jättetrevligt. Vid 18 kom resten av alla brudar. Det ble lika galet som jag hade tänkt från början att det skulle bli. Tommglas på hela bordet, fimpar utanför dörren, 3 trasiga glas samt en stor box full av cider och moserat vin var tom. Vi hade en bra kväll. Vid 21 kom taxiarna och hämtade oss, och kursen gick mot Grebbestad. Där splittrades alla, förutom jag michaela och Emma. De andra gick på krogen och vi andra resterande gick runt och minglade på gatan. JAG ÄLSKAR SOMMARFESTER!



Nu är det dagen efter och mina fötter gör ont och är helt svullna. Eftersom jag vägrade att ha på mig skorna igår, så fötterna ömmar eftersom det är glassplitter i dom. Mitt huvud dunkar och mina armar känns döda. Men visst fan skrattar vi ändå!
Kom nyligen hem från att ha besökt min nya lilla kusin, Jessica. Hon är bara en vecka, så himla söt var hon. Jag höll henne och matade henne, känslan av att en bebis finner ro hos en är magisk. Jag älskar känslan av att finnas där för någon som verkligen behöver en. Kärlek till alla de små ute i världen. Det var jätteroligt att få se henne, vi hade köpt massa kläder till henne = ).

Nu börjar det lukta mat och min mage skriker efter att få mat att arbeta med. Det var längesen jag åt, ungefär 7 timmarsen. Min mun har inte kunnat tugga, hahaha!

Ha det så bra, så hörs vi. Kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Jensa

Du kommer väl aldrig sluta skratta o le vännen.. Du är nog den gladaste människa jag någonsin träffat..

Ni verkar ha haft en trevlig kväll..

Ses på jobb.. Talas!!

Postat av: Jensa

Nu får du allt ta o uppdatera lite.. Trögis.. ;)

2009-07-23 @ 20:59:30
URL: http://jennymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback