: )

Det kanske är så att man ibland måste vara nöjd med det lilla man har, eller att man måste tänka att man har så mycket att de lilla man inte har inte spelar någon större roll. Att man måste börja se på de man har istället för att fokusera på det man inte har. Människan är skapad för att skapa nya människor, därför är det logiskt att vi alla ska uppskatta det vi har.

Igår var det stor fest som stod på schemat, HAAKS spelade på sceen på Bönn och det var folk överallt. Allting började hemma hos mig med Sandra och som en liten eftersläntrare kom Emma sötis Norén lagom till att vi skulle åka vidare till Hamburgsund. Väl nere i centrum fick vi höra rykten om att fler biljetter släppts, så vi stuttsade bort och köpte till de som inte hade några. Några pengar har jag dock inte sätt röken av. När vi var klara nere i byn så gick vi upp mot Jimmy, där det var några andra människor och drack. Trevligt! Efter en stund fick jag, Rahm och Mocke för oss att åka bort till Filip N, och där var det massa fina folk. Kul att träffa sånna jag inte träffat på flera år eller månader eller också veckor. Ett nytt par fick jag syn på och en fin tjej som jag inte pratat med sedan förskoleålder. När tiden var inne gick vi upp mot HAAKS och började digga. När det var som mest folk framme vid scenen så stod jag där och svettades sönder. Fick panik och begav mig upp i berget. Fan vad alla alltid ska knö, så även jag antagligen.  Som efterfest blev det krök på Hjalmars, sjukt mycket folk där med. Snygg-Erik minglade bland alla tjejer och trivdes som fisken i vattnet.

Ibland händer saker som man blir sådär fundersam på över hur det egentligen kunde hända. Först hårda ord och slag i verbal form. Sedan rosenröda blickar och komentarer som skulle få vilken vän som hellst att känna sig speciell.

Nu väntar jag besök och efter besöket blir det Fjällbacka bryggan med några sockertoppar. Just nu älskar jag läget, i alla fall det jag har...bortsätt från det jag inte har då förståss.



Om jag vore en ängel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm

2009-08-05 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback