Mental istid.

Om allting vore annorlunda hade mitt leende existerat, i samma grad som det gjort i existenses evighet. Det hade känts som om att min eviga tro om lycka och framgång skulle bli en verklighet. Någonting säger mig att det är påväg utför nu, att bromsarna slutat fungera samt att växlarna inte kan hjälpa mig att dämpa den slungande vägen ned. Min existens på jordens frasiga mark är inte en existens i samma syfte som den var igår, dagen före igår och tiden innan dess.

Att inte höra ord från dig, att inte höra andetag från dig och att inte höra dig skratta.
Det är för mig, att ta livet av sig.  Jag önskar mig bara en sak, vid varje tillfälle utropar jag
min önskan, i hopp om att någon där uppe hör mig. Snälla, ge oss tiden tillbaka.





Kommentarer
Postat av: emmsi

trist att ni inte är som ni en gång var.......:(

2009-07-27 @ 20:40:12
Postat av: Jensa

Lilla vännen.. Vet precis hur du har det.. Har varit i samma sits för inte så länge sen.. Men hur illa det än låter så blir det bättre.. Lita på mig..

Jag har klarat det o det kommer absolut du med göra..

Man e tuffare än man tror..

Tänker på dig..

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback