mysig dag

Hej!
Är nu hemma hos min syster i Strömstad. Slutade ida vid 21,15 ganska lång dag.. 12-21.15. Men några roliga var det som jobbade så det var tuuur, för det gör gott om man jobbar med fina folk :) .  Skönt att ha nära till jobbet imorgon, känns fan lite lyxigt när jag tänker efter.
Nu är det snart dags att sova, börjar tidigt imorgon så det är väl bäst att man får sova en liten stund i alla fall. 8,30-16. Gillar att ha såna tidiga turer, för då kommer man hem i tid :). Ikväll har jag ätit räkor med min syster och hennes sambo sedan åkte jag och tog ett dopp på Kapri med Michaela :) Jättemysigt! Så skoj att man kan umgås med folk från jobbet även på fritiden. Blir lätt att man blir "arbetskamrater" och inte "fritidskamrater".

Jag börjar bli trött, har varit vaken sen 9 idag. Cykelturen känns lite i låren när jag tänker efter haha, shiiit jag är så himla otränad verkligen. Det är dags att börja träna seriöst snart, aaah jag sa SNART!!!
Klockan är redan över midnatt, jag borde verkligen sova. Det luktar mjölk här, kanske någon som dricker mjölk satidigt som den speonerar på mig. Ja jag vet ju inte hur sånna här på Storgatan funkar haha ;)!

Jag har kommit på hur himla svårt det är att se hur gammla folk är, det är sjukt. Någon som är 25 kan se ut som 17 samtidigt som det ibland är helt tvärtom, crazy. Det borde va så att det va en regel, typ att man fick en leverfläck för varje år man levde eller at ma fick skägg vid 18 årsålder. Så slapp man kolla legg när bärsen ska köpas eller då ciggen ska gå ut ur affären. Hmm, smart sara...en leverfläck per år, bra tänkt! NOT, tänk om man blir 101 år då har man 101 leverfläckar i ansiktet inte mkt ren hud kvar då.. Okej tack "gud" för att du inte gjorde oss människor sååå! Föresten. är det så att nyckelpigor får en prick för varje år, eller är det en myt? JAg bara undrar, min max prickiga nyckelpiga hade 8 stycken, rätt söt var den.

Imorgon ska jag till The Cod med några sötnosar, det ska bli roligt :) Aldrig tidigare varit där. Häng med alla som vill !!!

Nu ska jag sova, jag tänker inte klart. Och jag saknar mitt D. Undra om det är så som jag tror, eller om det är på något helt annat sätt. Det visar sig snart.

Ha det bra alla stekare, vi talas! // Sara

Kommentarer
Postat av: Jensa

Herreguud du har då mycket kul i huvudet.. Leverfläck för varje år...hahaha..

Kul.. Ses snart på jobb:)

Postat av: Linnea

SPEONERA! HA HA HAHA HAHAHAHA UNDERBAR E DU <3

2009-07-03 @ 17:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback